Termeni si conditii


Termenii si conditiile de utilizare constituie întelegerea dintre dumneavoastră și administratorii magazinului DeltaOffice, și se impun în fața oricărui acord precedent. Întelegerea este guvernată de legislația aplicată pe teritoriul României. Prin utilizarea site-ului DeltaOffice, sunteți de acord cu acești Termeni și Condiții. Accesul și utilizarea acestui site sunt supuse următorilor Termeni și Condiții precum și tuturor legilor și regulamentelor aplicabile. Accesând și utilizând Site-ul, acceptați, fară limitări sau calificări, acești Termeni și Condiții și luați la cunoștință ca orice alte acorduri între Utilizator și Organizator sunt înlocuite prin prevederile prezenților Termeni și Condiții.

Dacă nu sunteți de acord sau nu acceptați, fără limitări sau calificări, Termenii și Condițiile acestui Site, vă rugăm să încetați să mai utilizați acest site. Regulile de utilizare ale site-ului DeltaOffice, prevăzute în prezentul document, pot fi modificate de administratorii DeltaOffice la anumite intervale, fără ca utilizatorii, clienții, cumpărătorii, posesorii de conturi să fie anuntați.



1.  DEFINIȚII ȘI TERMENI

  • Site/Web Site - reprezintă o grupa de pagini web multimedia (care conțin texte, imagini fixe, animații, fișiere video s.a.), accesibile în InterNet, de obicei pe o temă anume, și care sunt conectate între ele prin hiperlinkuri.
  • Pagina web în site - o pagină web este un document creat cu ajutorul limbajului de marcare HTML și (opțional) limbaje de programare cum ar fi PHP, ASP s.a. fiind accesibilă vizitatorilor prin intermediul protocolului HTTP, care transferă informația de la Server la Browser (Mozilla Firefox, Internet Explorer, Google Chrome, Safari, Opera s.a.). Pagina web se numește astfel deoarece, afișată pe un monitor/ecran, se aseamănă cu o pagină de ziar sau de carte.
  • DeltaOffice – este denumirea comercială a MEDIA RESPONSIVE SRL, persoană juridică de naționalitate română, având sediul social în Constanta, pe Strada Mircea cel Bătrân Nr.99, municipiul Constanta, Cod Postal 900663, cod fiscal RO 31062470 plătitor de TVA (la încasare), Nr.Reg.Com J13/21/08.01.2013, cu conturile la Unicredit Bank SA - sucursala Constanta, IBAN: RO29 BACX 0000 0011 5612 0000, și CONT SPLIT TVA: RO19 BACX TVA0 0011 5612 0011, precum și cont deschis la Trezoreria Municipiului Constanța, IBAN: RO37 TREZ 231 5069 XXX 018 683.
  • Vânzător – DeltaOffice sau orice partener acreditat printr-un contract de către Media Responsive SRL;
  • Cumpărător – persoană fizică sau persoană juridică sau orice altă entitate juridică care își face un Cont în site-ul BiosShop și efectuează o Comandă sau o comandă făraă să aibă un cont în site.
  • Client – persoană fizică sau persoana juridică sau orice entitate juridică care are sau obține acces la CONȚINUTUL site-ului, prin orice mijloc de comunicare pus la dispoziție de catre DeltaOffice (electronic, telefonic, etc) sau în baza unui acord de utilizare existent între DeltaOffice și acesta și care necesită crearea și utilizarea unui CONT.
  • Utilizator – orice persoană fizică sau juridică înregistrată pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului și-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni și Condiții Generale.
  • NickName – pseudonim prin care un anumit Utilizator, Client, Cumpărător poate adăuga Conținut pe Site. Nickname-ul este asociat informațiilor din Site ale Utilizatorului, Clientului, Cumpărătorului sub denumirea de “Nume Utilizator”.
  • Cont – secțiunea din Site formată dintr-o adresa de e-mail și o parolă care permite Cumpărătorului transmiterea Comenzii și care conține informații despre Client, Cumpărător și istoricul comenzilor Cumpărătorului în Site.
  • Comandă – este un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Cumpărător prin care Cumpărătorul transmite Vânzătorului, prin intermediul Site-ului intenția sa de a achiziționa Bunuri și Servicii de pe Site.
  • Bunuri și Servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele și serviciile menționate în Comandă, care urmează a fi furnizate de către Vânzător, Cumpărătorului ca urmare a Contractului încheiat.
  • Campanie – acțiunea de a expune în scop comercial, un număr finit de Bunuri și/sau Servicii având un stoc limitat și predefinit, un preț special, pentru o perioadă limitată de timp stabilită de către Vânzător.
  • Contract – reprezintă contractul la distanță încheiat între Vânzător și Cumpărător, fără prezența fizică simultană a Vânzătorului și a Cumpărătorului.
  • Conținut – reprezintă toate informațiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament. Conținutul oricărui e-mail trimis Cumpărătorilor de către Vânzător prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil; Orice informatie comunicată prin orice mijloc de către un angajat/colaborator al Vânzătorului, Cumpărătorului, conform informațiilor de contactare, specificate sau nu de către acesta; Informații legate de Bunurile și/sau Serviciile și/sau tarifele practicate de Vânzător într-o anumită perioadă; Informații legate de Bunurile și/sau Serviciile și/sau tarifele practicate de către un terț cu care Vânzătorul are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumită perioadă; Date referitoare la Vânzător, partenerii comerciali sau alte date privilegiate ale acestuia.
  • Păreri – se referă la o evaluare scrisă de către deținătorul sau beneficiarul unui produs sau serviciu, evaluare redactată pe baza experienței personale și capacității acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune dacă produsul sau serviciul respectă sau nu specificațiile menționate de către producător așa cum sunt acestea prezentate.
  • Rating – modalitate de exprimare a gradului de satisfacție a unui Utilizator, Client, Cumpărător vis-à-vis de un produs sau serviciu. Rating-ul se exprimă sub forma de STELE (de la 1 la 5), fiecare produs putând primi un punctaj de la o stea, la cinci stele, unde o singură stea reprezintă punctajul minim și 5 stele punctajul maxim. Acest grad de satisfacție va fi asociat întotdeauna Review-ului scris de Utilizator, Client, Cumpărător asupra unui produs sau serviciu.
  • Întrebare – formulă de adresare a unor întrebări către Vânzător, cu scopul de a obține mai multe informații despre produsele sau serviciile prezentate pe site. Vânzătorul nu este obligat să citească, analizeze, toate întrebările primite de la un anumit Utilizator, Client, Cumpărător.
  • Răspuns – informație scrisă care este transmisă Utilizatorului, Clientului, Cumpărătorului care a adresat o Întrebare prin intermediul site-ului Vânzătorului. Răspunsul reprezintă o explicație oferită de Vânzător unui anumit Utilizator, Client, Cumpărător în cadrul unei discuții. Vânzătorul răspunde întrebărilor atunci când considera sa procedeze astfel.
  • Newsletter – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv poștă electronică (e-mail) sau SMS (Short Message Service) asupra Bunurilor și Serviciilor și/sau a promoțiilor desfășurate de Vânzător într-o anumită perioadă, fără niciun angajament din partea Vânzătorului cu referire la informațiile conținute de acesta.
  • Specificații și Detalii – toate specificațiile și/sau descrierile Bunurilor și Serviciilor așa cum sunt precizate în descrierea acestora pe site-ul BiosShop.
  • Ofete similare – spațiu de prezentare prin care Vânzătorul arată Utilizatorilor, Clienților, Cumpărătorilor anumite produse recomandate sau similare cu produsul deja selectat.

2. DOCUMENTE CONTRACTUALE

 

 2.1. Prin inregistrarea unei Comenzi pe DeltaOffice, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic, e-mail sau SMS) prin care Vanzatorul (DeltaOffice) isi realizeaza tranzactiile comerciale.

2.2. Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are scop informativ si nu reprezinta acceptarea Comenzii de catre Cumparator. Notificarea se face in format electronic, prin e-mail.

2.3. Pentru motive justificate, Vanzatorul (DeltaOffice) isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. Daca modifica cantitatea de Bunuri si/sau Servicii din Comanda  va anunta despre aceste motificari Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la momentul inregistrarii Comenzii, si va returna, in functie de situatie, suma achitata sau diferenta (pentru produsele scoase din comanda, pentru modificarea cantitatii).

2.4. Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator (DeltaOffice), prin e-mail si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.

2.5. Pentru Comenzile ce urmeaza a fi livrate la showroom-urile, sediile, magazinele, depozitele si punctele de livrare ale DeltaOffice preturile si rezervarile Bunurilor si/sau Serviciilor sunt valabile 42 (patrizecisidoua) de ore de la inregistrarea Comenzii de catre Cumparator.

2.6. Documentul si informatiile puse la dispozitie de catre Vanzator pe Site vor sta la baza Contractului, acesta fiind completat de certificatul de garantie sau calitate emis de catre Vanzator sau un furnizor al acestuia pentru Bunurile achizitionate.

 

3.  POLITICA DE VANZARI ONLINE

 

3.1. Accesul in vederea efectuarii unei Comenzii pe site-ul DeltaOffice ii este permis oricarui Client/Cumparator.

Atunci cand este cazul si doar pentru motive justificate DeltaOffice isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Clientului/Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului/Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia intr-un fel interesele DeltaOffice. In oricare dintre aceste cazuri, Clientul/Cumparatorul se poate adresa secretariatului DeltaOffice, pentru a solicita informatii cu privire la motivele care au stat la baza aplicarii masurilor susmentionate (de restrictionare).

3.2. Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta sau prin adresele mentionate la sectiunea “contact” din Site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.

3.3 In cazul unui volum de trafic neobisnuit de mare provenit din partea unei retele de internet, DeltaOffice isi rezerva dreptul de a cere Clientilor/Cumparatorilor introducerea manuala a codurilor de validare de tip captcha, in vedere protejarii informatiei din cadrul Site-ului.

3.4. DeltaOffice poate publica pe Site informatii despre Bunuri si/sau Servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care DeltaOffice are incheiate contracte de colaborare, parteneriate, diverse intelegeri, intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.

3.5. Toate tarifele aferente Bunurilor si/sau Serviciilor prezentate pe site-ul DeltaOffice sunt exprimate in LEI si contin/includ T.V.A. (taxa pe valoarea adaugata).

3.6. In conditiile prevazute de lege, pretul Bunurilor afisate pe Site, include toate taxele legale. In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita detalii cu privire la suma exacta adaugata la pretul Bunului, acesta va contacta secretariatul DeltaOffice.

3.7 Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare. Cele mai multe informatii sunt preluate de la furnizori, producatori, distribuitori, cu, care DeltaOffice are diverse intelegeri juridice.

 

4. CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA

 

Vanzatorul (DeltaOffice) poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru Servicii ce tin de onorarea Comenzii, cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia.

 

5. DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA

 

5.1. Continutul, astfel cum este definit mai sus, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea DeltaOffice, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).

5.2. Clientului/Cumparatorului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui Continut in orice alt context decat cel original intentionat de DeltaOffice, includerea oricarui Continut in afara Site-ului, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al DeltaOffice sau al unor terti, asupra Continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea Continutului, decat cu acordul scris al DeltaOffice (Media Responsive SRL).

5.3. Clientul/Cumparatorul poate copia, stoca, transfera si/sau utiliza Continut de pe DeltaOffice numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederile Documentului si legislatiei in vigoare.

 

6. COMANDA

 

6.1. Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor si/sau Serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile acceptate si indicate pe site. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun si/sau un Serviciu este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Bun/Serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului/Serviciului.

6.2. Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul este de acord ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la momentul plasarii Comenzii (data, ora).

6.3. Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, in orice situatie in care Vanzatorul considera ca este necesara contactarea Cumparatorului.

6.4. Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.

6.5. Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunte la un Serviciu comandat, in termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decat cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renuntare la un Serviciu expira in termen de 14 zile de la: ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului Bun – in cazul in care Cumparatorul comanda printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separat, ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului Bun sau a ultimei piese – in cazul livrarii unui produs care consta din mai multe loturi sau piese,

6.6. In cazul in care Cumparatorul decide sa se retraga din Contract, acesta va putea completa online formularul de retur ce se afla la adresa http://www.DeltaOffice.ro/pages/formular-retur-a15/

6.7. In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:

  • pentru Comenzile achitate cu Op sau plata Ramburs - prin virament bancar;

6.8. Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute.

6.9. In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator (DeltaOffice), acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 10 (zece) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.

 

7. POLITICA COOKIE

 

7.1. Definitia "Cookie" - Un “Internet Cookie” (termen cunoscut si ca “browser cookie” sau “HTTP cookie” sau pur si simplu“cookie”) este un fisier de mici dimensiuni, format din litere si numere, care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care se acceseaza Internetul. Cookie-ul este instalat prin solicitarea emisa de catre un web-server unui browser (ex: Internet Explorer, Chrome) si este complet “pasiv” (nu contine programe software, virusi sau spyware si nu poate accesa informatiile de pe hard-disk-ul utilizatorului). Un cookie este format din 2 parti: numele si continutul sau valoarea cookie-ului. Mai mult, durata de existenta a unui cookie este determinata; tehnic, doar webserverul care a trimis cookie-ul il poate accesa din nou in momentul in care un utilizator se intoarce pe website-ul asociat webserverului respectiv.

7.2. DeltaOffice isi rezerva dreptul sa utilizeze "browser cookie."

7.3. Utilizatorii isi pot configura browserul sa respinga fisierele cookie.

 

8. EXCEPTII DE LA RETRAGEREA DIN CONTRACT

 

Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract urmatoarele: contractele de prestari de servicii dupa prestarea acestora, bunurile sau serviciille al caror pret depinde de fluctuatiile din piata valutara, pe care Vanzatorul nu le poate controla si care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere, furnizarea de bunuri personalizate la cererea si dupa indicatiile Cumparatorului, furnizarea de bunuri susceptibile a se deteriora sau a expira rapid, furnizarea de Bunuri sigilate care au fost desigilate de Cumparator nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii, igiena, riscuri la transport, furnizarea de Bunuri care dupa livrare sunt inseparabil amestecate cu alte elemente.

 

9. POLITICA DE CONFIDENTIALITATE

 

9.1. DeltaOffice va pastra confidentialitatea informatiilor de orice natura furnizate de Cumparator/Utilizator prin utilizarea site-ului. Dezvaluirea informatiilor furnizate se va face doar in conditiile prevazute de lege sau cele mentionate in prezentul Document.

9.2. Comparatorul/Clinetul nu are dreptul sa dezvaluie catre terti informatii cu privire la relatiile contractuale dintre el si Vanzator, prin publicarea de articole, promovare, comunicate de presa sau orice alt mod de dezvaluire, fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.

9.3. Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestui site, oferiti Vanzatorului acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii. Sunteti, de asemenea, de acord ca Vanzatorul sa poata utiliza liber, in interes propriu, aceste informatii, idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ati trimis prin intermediul Site-ului.  DeltaOffice nu va constitui subiect de obligatii referitoare la confidentialitatea informatiilor trimise, daca legislatia in vigoare nu prevede alte specificari in acest sens.

9.4. Prin inscrierea in baza de date a DeltaOffice, Clientul/Cumparatorul isi ofera consimtamantul, in limitele legislatiei in vigoare, de a fi contactat de catre terti, parteneri ai DeltaOffice: furnizori de servicii, alti furnizori de servicii in vederea indeplinirii obiectului Contractului incheiat intre Cumparator si Vanzator, precum si de agentii de stat, guvernamentale, atunci cand legislatia specifica prevede acest lucru; cat si de alte societati comerciale impreuna cu, care DeltaOffice dezvolta programe comune pe piata bunurilor si serviciilor.

 

10. FACTURAREA SI PLATA

 

10.1. Preturile Bunurilor si Serviciilor afisate pe site-ului WWW.DeltaOffice.RO includ T.V.A. conform legislatiei in vigoare din Romania.

10.2. Pretul produselor comadate, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate pe site si fac obiectul acestui Document/Contract. Vanzatorul (DeltaOffice) va emite catre Cumparator o factura fiscala pentru Bunurile si Serviciile livrate, iar Cumparatorul este obligat sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare pe teritoriul Romaniei.

10.3. Vanzatorul (DeltaOffice) va transmite Cumparatorului factura aferenta Comenzii, document fiscal ce contine Bunuri si/sau Servicii vandute de DeltaOffice (Media Responsive SRL), cu exceptia Bunurilor si/sau Serviciilor vandute de partenerii DeltaOffice, precum şi pentru orice alte plati aferente Comenzii, exclusiv in format electronic.

10.4. Pentru o corecta comunicare a facturii fiscale aferente Comenzii, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau deutilizator si de a accesa si verifica informatiile si datele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont.

10.5. Prin plasarea Comenzii catre Vanzator, Cumparatorul isi exprima acordul sa primeasca facturile in format electronic la adresa de e-mail mentionata la momentul inregistrarii Comenzii.

10.6.Din motive de securitate si pentru protectia tranzactiilor si datelor persoanle, Clientul/ Utilizatorul/ Cumparatorul este rugat si sfatuit sa nu ramana logat pe Site si sa nu seteze optiunea de logare automata pe dispozitivele mobile sau memorare parola. Divulgarea parolei de acces in cont nu este permisa si se recomanda folosirea unei parole cu caracter puternic de securitate (sa contina minim 8 caractere, incluzand litere mari, litere mici, cifre dar si caractere speciale).

 

11.  LIVRAREA BUNURILOR

 

11.1. Din momentul primirii comenzii, Vanzatorul (DeltaOffice) se obliga sa livreze Bunurile comandate de Cumparator in sistem de curierat sau in magazinele si depozitele DeltaOffice (Media Responsive SRL), conform optiunii Clientului sau a modalitatii convenite cu acesta.

11.2. Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor pentru transport.

11.3 Vanzatorul va asigura transmiterea documentelor insotitoare pentru fiecare comanda in parte.

11.4. Vanzatorul se obliga sa livreze Bunurile si Serviciile comandate de Cunparator numai pe teritoriul Romaniei.

 

12. GARANTII

 

12.1. Bunurile comercializate de catre DeltaOffice, beneficiaza de conditii de garantie in conformitate cu legislatia in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Bunurile sunt noi, in ambalajele originale asa cum sunt comercializate de furnizori si provin din surse autorizate.

12.2. In cazul in care Cumparatorul constata, dupa primirea comenzii, ca bunul comandat nu indeplineste conditiile de calitate spacificate de producator, distribuitor, furnizor, este rugat sa contacteze secretariatul DeltaOffice (Media Responsive SRL), in maxim 42 de ore de la primirea comenzii, iar in cazul in care sunt indeplinite conditiile de retur si daca doreste sa returneze produsul sa completeze un formular de retur.

 

13. TRANSFERUL PROPRIETATII BUNURILOR

 

Dreptul de proprietate asupra Bunurilor se transfera la livrare, dupa ce Cumparatorul a efectuat plata conform facturii fiscale, in locatia indicata in Comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului).

 

14. RASPUNDERE

 

Vanzatorul (DeltaOffice) nu poate fi tinut responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta persoana/parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea  sau pieirea acestora.

 

15. MODIFICAREA CONTRACTULUI

 

Termenii si Conditiile Site-ului DeltaOffice pot fi modificati oricand de catre DeltaOffice (Media Responsive SRL), acestia fiind opozabili Clientilor / Utilizatorilor/ Cumparatorilor de la data afisarii in Site. Acceptarea Termenilor si Conditiilor Site-ului se confirma de catre Cumparator/Utilizator prin trimiterea Comenzii si/sau prin efectuarea unei plati.

 

16. INSCRIEREA DE REVIEW-URI, COMENTARII, INTREBARI SI RASPUNSURI

 

16.1. Inscrierea de Pareri, Comentarii, Intrebari si Raspunsuri se poate face, de catre Utilizatori/Clienti/Cumparatori, in sectiunile “Ajutor” din pagina principala (HomePage) si “Pareri” din pagina de produs. Informatiile inscrise pot fi atat pozitive, cat si negative, si se vor referi la caracteristicile si modul de folosire al unui produs sau serviciu.

16.2. In momentul inregistrarii unui anumit Review/Comentariu/Intrebare/Raspuns pe Site, Utilizatorii/Clientii/Cumparatorii acorda Vanzatorului dreptul, perpetuu, irevocabil, nelimitat teritorial si dau dreptul Vanzatorului de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui si de a afisa sau de a sterge acest continut.

 

17. FORTA MAJORA

 

17.1. Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora, asa cum este "forta majora" definita de legislatia in vigoare.

17.2.  Daca in termen de 3 (trei) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

 

18.LEGEA CARE SE APLICĂ

 

Prezentul Contract se supune legii romane. Eventualele litigii aparute intre DeltaOffice si Clienti / Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila. In cazul partile nu ajung la o intelegere, toate litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Municipiul Constanta.

 

 


© 2019 UNIGRAPHIX PRO SRL | R.C.:  J13/3612/2017 | CIF: RO38438785

Toate drepturile rezervate