Cum cumpar si Livrare


Pentru a cumpara un produs sau servciu de pe DeltaOffice va rugam sa respectati urmatoarele etape:



1. Selectati produsul dorit - Identificarea produslului sau serviciului dorit se poate face fie prin navigarea pe site, cu ajutorul categoriilor si subcategoriilor de produse pana cand ajungeti la rezultatul cautat sau prin folosirea campului de cautare "Cauta produs aici..." pozitionat permanent in partea de sus a paginii (este suficient sa introduceti denumirea sau marca unui produs cautat).

 

2. Selectati cantitatea - In cazul in care doriti mai multe produse identice trebuie sa selectati numarul de bucati dorite (pornind de la 2 sau mai multe), dupa care apasati butonul "Adauga in cos"

 

3. Completati formularul de comanda - acesta se completeaza cu datele dumneavoastra de contact. Pentru persoane fizice Nume, prenume, Cod Numeri Personal, telefon, e-mail, Adresa de facturare/livrare, alegeti Judetul unde urmeaza sa se faca livrarea produsului(elor) comandat(e) si ulterior localitatea. In functie de adresa unde doriti sa se faca livrarea (localitatea) o sa primiti si un calcul de cost pentru transport (curier). In final selectati tipul de transport (curier) si modalitatea de plata (Cash la livrare sau Transfer Bancar).

 

4. Plaseaza comanda - apasati butonul "Pleaseaza comanda" situat in partea de jos a paginii.

 

5. Confirmarea comenzii - dupa ce comanda a fost plasata o sa primiti un e-mail pe adresa introdusa/utilizata de dvs. in formularul de comanda. Acest e-mail este un sumar cu datele comenzii plasate. Din momentul primirii acestui e-mail comanda este plasata.


© 2019 UNIGRAPHIX PRO SRL | R.C.:  J13/3612/2017 | CIF: RO38438785

Toate drepturile rezervate