Contul meu


Dacă aveți un cont pe DeltaOffice înseamnă că sunteți unul dintre clienții noștri speciali care beneficiază de acces direct la REDUCERI pe care doar posesorii de conturi le pot vedea și utiliza. Aceasta reprezintă diferența esențială dintre cumpărătorul obișnuit și clientul special.

 

În timp ce un cumpărător obișnuit achiziționează produsele de pe DeltaOffice la prețul afișat, un client special are acces direct la un alt palier de tarife anume personalizate în funcție de nevoile clientului. Timpul scăzut pentru plasarea unei comenzi reprezintă un alt avantaj: dacă în mod obișnuit înregistrarea unei comenzi poate dura câteva minute, în cazul posesorilor de conturi această operațiune durează mai puțin iar în plus aveți și acces la istoricul comenzilor dumneavoastră.



Cum îmi fac cont pe magazinul de papetărie DeltaOffice?

 

Pasul 1 - În partea de sus a site-ului, accesați prin “click” pe butonul "Login" sistemul de autentificare (Login = logare / autentificare).

 

Pasul 2 – Apăsați pe "Cont nou" și ulterior completați cu atenție Numele și Prenumele dumneavoastră sau al societății (firmei), o adresă de e-mail pe care o utilizați în mod curent și o parolă cât mai sigură pe care o introduceți de două ori pentru verificare / validare (în câmpurile "Parola" și "Confirmare parola"). Ulterior apăsați butonul “Mă înregistrez”

 

Pasul 3 – După înregistrare, pe ecran o să apară mesajul de întâmpinare "Bine ai venit" urmat de numele dumneavoastră. Este practic confirmarea că sunteți “logat” și aveți un cont generat și funcțional. Din acest punct continuați cumpărăturile sau puteți opta pentru modificarea datelor din contul dumneavoastră (de exemplu prin adăugarea datelor necesare de facturare).

-          Pentru persoanele fizice este suficient să introduceți adresa și numărul de telefon;

-          Pentru persoanele juridice urmează să introduceți denumirea societății, codul fiscal (cu RO sau fără), numărul de înmatriculare de la Registrul Comerțului, denumirea băncii, contul bancar (IBAN), să selectați județul, localitatea și adresa;

După introducerea datelor apăsați butonul “Salvați modificările”

 

Cum mă loghez dacă am deja cont?

Daca aveți deja un cont de utilizator activat, trebuie să apăsați prin “click” pe butonul “Login” poziționat în partea de sus a site-ului și ulterior să completați adresa de e-mail și parola aleasă la momentul generării contului.

 

Cum ies din cont ?

Este necesar să apăsați din nou, prin “click” pe butonul “Login” iar ulterior să selectați opțiunea "Logout" (ieșire din cont).

 

*În cazul în care întâmpinați probleme la înregistarea contului, erori sau alte impedimente vă rugăm să ne contactați;

**Dacă vă sunt necesare alte informații cu privire la cele expuse mai sus vă rugăm să ne contactați;

***Ne găsiți la telefon în conform programului specificat pe pagina Contact a site-ului;

 

 


© 2019 UNIGRAPHIX PRO SRL | R.C.:  J13/3612/2017 | CIF: RO38438785

Toate drepturile rezervate